ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН

Кожен покупець має право на обмін або повернення купленого раніше товару протягом 14 днів, після покупки. Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: покупець має повне право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний товар за якістю, кольором, фасоном, розмірам і іншим характеристикам за умови, що товар не був у використанні.

ТОВАР НЕ ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЮ В НАСТУПНИХ ВИПАДКАХ:

  1. Минуло більше 14 днів, з моменту покупки.
    2. З моменту покупки товару не пройшло 14 календарних днів, але товар був у користуванні, порушена цілісність упаковки.
    3. Товар міститься в переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції):
  • продукція одноразового типу;
  • предмети особистої гігієни
  • голки і комплектуючі;
  • пилки для нігтів, бафікі, полірувальники;
  • перукарські інструменти (ножиці, гребінці);
  • манікюрні/педикюрні інструменти;
  • лаки і гель-лаки для нігтів;
  • товари з аерозольним розпилювачем;
  • невидимки, шпильки;
  • товари, які беруть участь в акційних пропозиціях і уцінені.

ЯК ЗРОБИТИ ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, яка вводилася в експлуатацію:

  1. Клієнт зв'язується з менеджером інтернет-магазину і надає всю необхідну інформацію.
  2. Після узгодження з менеджером клієнт відправляє товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта) Новою Поштою і повідомляє менеджеру номер декларації.
    Протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження товару проводиться діагностика.
  3. Якщо підтверджується заводський брак, клієнт має право на гарантійний ремонт.
  4. Якщо шлюб товару не виявлено, проводиться ремонт техніки

Повернення техніки яка вводилася в експлуатацію, можливий протягом 14-ти днів при наявності чека і всієї комплектації. Зворотнє пересилання здійснюється за рахунок покупця.

Процедура обміну/повернення техніки неналежної якості, що не вводилася в експлуатацію:

  1. Клієнт зв'язується з менеджером інтернет-магазину і надає всю необхідну інформацію.
  2. Якщо пройшло більше 14-ти днів, товар відправляється на діагностику в сервісний центр, в перебігу 5-ти робочих днів з моменту надходження товару на діагностику менеджер надає інформацію для прийняття подальших дій.

* Гарантійний ремонт техніки, що не вводилася в експлуатацію, здійснюється за рахунок інтернет-магазину

Товар (гель-лаки, лаки, гелі тощо) належної якості, який вводився в експлуатацію не підлягає обміну або поверненню.

Товар (гель-лаки, лаки, гелі тощо) належної якості, які не вводилися в експлуатацію підлягає обміну або поверненню тільки у разі невідповідності замовлення.

Процедура обміну/повернення товару (гель-лаки, лаки, гелі тощо) неналежної якості, який вводився/не вводився в експлуатацію:

  1. Клієнт зв'язується з менеджером інтернет-магазину і надає всю необхідну інформацію.
  2. Після узгодження з менеджером клієнт відправляє товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта).Протягом 5 робочих днів з моменту надходження товару проводиться діагностика.Результат обміну / повернення буде відомий після проведення діагностики.
  3. При підтвердженні шлюбу магазин компенсує куплений товар, якщо шлюб не виявлений - товар буде відправлений покупцеві, без компенсації коштів за пересилку.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:

Повернення грошових коштів здійснюється на протязі 3-х робочих днів на вказану банківську карту клієнта.